Wiadomości na każdy temat

Odzież firmowa w zakładzie pracy

odzież firmowa

odzież firmowa

Wizerunek firmy tworzony jest nie tylko przez jakość jej produktów lub świadczonych usług, ale również przez jej pracowników. Od tego, jak realizują swoje zadania służbowe, jak obsługują klientów, a także jaki prezentują ubiór, może zależeć powodzenie firmy w biznesie. Reguła ta jest więc w ostatnich latach zauważana przez specjalistów od marketingu, którzy na szali zwycięstwa kładą profesjonalne przygotowanie zatrudnionego personelu pracowników do wzorowo realizowanych zadań służbowych, a tym samym do promowania wizerunku firmy.

Jakość obsługi klienta

W ostatnich latach dość często zauważa się prowadzenie ankiet wśród klientów i petentów wielu firm. Można je spotkać w urzędach, instytucjach publicznych, przychodniach, szpitalach, firmach ubezpieczeniowych, a przede wszystkim w sklepach (stacjonarnych i internetowych). Celem przeprowadzenia tego rodzaju badań ankietowych jest poznanie gustów i opinii klientów, a także preferencji względem jakości obsługi.

Wyniki tych ankiet są brane pod uwagę podczas planowania szkoleń pracowniczych w zakresie podejścia do klienta i petenta. Jest ono szczególnie istotne w przypadku pozyskiwania nowych klientów, a także utrzymania dotychczasowych. Ważne jest bowiem wzbudzenie sympatii otoczenia przedsiębiorcy, które może mieć znaczny wpływ na powodzenie jej interesów.

Jak cię widzą, tak cię piszą

Kolejnym atutem w ręku sprawnego przedsiębiorcy jest odzież firmowa. Może mieć ona zastosowanie na wiele różnych sposobów. Pierwszym i jednocześnie najprostszym sposobem jest noszenie jej przez wszystkich pracowników mających styczność z klientem zewnętrznym. Nadrukowane na niej logo firmy lub jej nazwa nie tylko powoduje identyfikację pracownika ze swoim zakładem pracy, ale jednocześnie stanowi nośnik reklamy w kontaktach z otoczeniem firmy. Odzież firmowa stosowana jest w różnorodnych firmach i branżach. Ubrania służbowe są popularne wśród pracowników budowy, instytucji publicznych, banków, poczty, a także dużych sklepów.

Odzież firmowa jako gadżet reklamowy

Ubrania z nadrukiem znaku firmowego lub nazwy przedsiębiorcy są również nader często stosowane w działaniach promocyjnych . Sprawdzają się tu przede wszystkim koszulki typu t-shirt, a także czapeczki z daszkiem. Klienci firm szczególnie ciepło odbierają działania marketingowe z wykorzystaniem tego rodzaju gadżetów reklamowych.

Tagi: , , ,