Wiadomości na każdy temat

Długopisy z nadrukiem z kolorowym wkładem

Długopisy z nadrukiem

Długopisy z nadrukiem

Czasem chcemy wyróżnić tekst, coś podkreślić, coś obrysować…Chcemy to zrobić na tyle delikatnie, że zakreślacze nie wydają nam się odpowiednie. Szukamy rozwiązania i szybko je znajdujemy. To kolorowe długopisy. I bynajmniej nie chodzi tu o ich kolorową obudowę. Kolorowe wkłady pozwolą wyróżnić, podkreślić i obrysować to, co chcemy. Są wygodne, poręczne i dostępne (możemy je kupić nawet w sklepie spożywczym). Jedne pachną, inne mają brokatowe wkłady, ale wszystkie dają energię (w sensie wizualnym) zapisanemu tekstowi.

Kolorowe długopisy z nadrukiem powinny znaleźć się w piórniku każdego ucznia. Dzięki nim nauka jest bardziej kolorowa, a wiedza bardziej przejrzysta. Kolory długopisów są bowiem żywe i bardzo atrakcyjne, nie tylko dla dzieci. Ergonomiczne kształty i gumowe uchwyty ułatwiają pisanie i rysowanie. Przezroczysta obudowa pozwala skontrolować, ile tuszu zużyliśmy. A cienka końcówka długopisów pozwala na wykonanie precyzyjnych ruchów, a tym samym na czytelny zapis.

Kolorowe długopisy z nadrukiem sprzedawane są zazwyczaj w zestawach (najczęściej w zestawie znajduje się 6, 8 lub 10 kolorów). Mogą to być zestawy tematyczne, gdzie wszystkie długopisy reprezentują ten sam motyw, na przykład motyw bajkowy. Dzieciom spodobają się długopisy ze Smerfami, Kubusiem Puchatkiem, czy Myszką Miki. Mogą to być długopisy uniwersalne, bez żadnych nadruków i z powodzeniem mogą ich używać osoby dorosłe.

Na rynku obecne są również kolorowe cienkopisy. Intensywność ich kolorów nie jest mniejsza niż długopisów żelowych. Zwolennicy chwalą komfort, jaki cienkopisy zapewniają im podczas pisania.

Kolorowe długopisy z nadrukiem to również miejsce na Twoją reklamę. Powierzchnia reklamowa nie jest duża, więc skomplikowana grafika odpada. Stawiajmy raczej na skondensowaną treść: adres strony internetowej, nazwę firmy, numer telefonu itp. Długopisy z kolorowym wkładem są wydajne, średnio wystarczają na kilka miesięcy, więc nasza reklama będzie aktywna stosunkowo długo. Warto je dodać do produktu, usługi lub umowy, którą podpisał z nami klient.

Tagi: , , , ,